An Occult Religion !?

Freemasonry is a Non-Christian


Occult Religion


Freemasonry goes by many names, including the Scottish Rite, Masonry, Blue Lodge, Eastern Star (for women), and Shriners. Historically, Masonry has had a strong unifying effect on the American black community. Many people who consider themselves Christians, both black and white, are Masons.

Most people, even many Masons, incorrectly believe that Masonry is merely a fraternal order, like the Lions Club, Elks Club, etc. Masonry expressly denies it is a religion. Nothing could be further from the truth. Freemasonry is a non-Christian occult religion that teaches a different way to salvation and considers Jesus, Buddha, Confucius, and all spiritual leaders to be only messengers of “The Grand Architect of the Universe”. The Grand Architect is not just another term for Jehovah. Freemasonry teaches that there are two basic Gods: Adonay, the god of the Christians, a god of evil and Lucifer, a separate god of good. Freemasonry considers the religious scriptures of all religions to be equally valid.

Read the FULL story !!!

7 Responses to “An Occult Religion !?”

  1. Martin Says:

    anothermouse,
    If you really believe Freemasonry teaches this “La La Land” crap it is a good thing you resigned because you did not understand or comprehend anything about Freemasonry. I am afraid any intelligent debate on this topic is no longer possible. For the benifit of non-masons here follows the actual sentence in anothermouse’s so called “blood oath” which only exists in “La La Land”. In real Freemasonry it read as follows” that my
    breast shall be the sacred repository of his secrets when entrusted to my care – murder, treason, felony, and all other offences contrary to the laws of God and the ordinances of the realm being at all times most especially excepted. Clearly the “La La Land” version was based on hear say, therefore the confusion with the word accepted and excepted. Dont bother to reply but send my regards to Goldie Locks, she will be the taller of the eight.

  2. anothermouse Says:

    Who is Goldie Locks?

    What eight?

    Love,

    A.

  3. corrie Says:

    Dit lyk my Martin kan nie die waarheid hanteer nie, sterkte anothermouse die aanslae van satan is fel maar JESUS CHRISTUS het oorwinning behaal oor die kruis en so sal HY ons lei om oorwinning te behaal oor die situasie, PRYS SY WONDERLIKE NAAM

  4. Martin Says:

    Beste Corrie,

    Soos ek reeds aan anothermouse megedeel het gaan ek nie langer aan hierdie gesprekke deelneem nie. Martin kan en hanteer die waarheid maar wat Martin nie kan hanteer nie is blatante lieg stories, wat hierdie sogenaamde predikante en pastore vir julle uit dink, hierdie valse profete het julle so in die web van leuens vasgevang dat ek julle bitter jammer kry en ek gaan elke aand op my kniee en vra dat Jesus julle moet verlos van hierdie leuenaars. As julle regtig glo wat hierbo vertel word het ek ‘n probleem. Die ster van die webwerf ‘n ene Shaw wat kwansuis ‘n openbaring van die 33ste graad doen was so min ‘n 33ste graad Vrymesselaar soos die man in die maan, die man is ‘n predikant maar lieg soos ‘n ketter en pleeg nog plagiaat in die proses ook. Die pastoor smokkel met julle koppe. Ek sal enige tyd in ‘n persoonlike gesprek wil betree met iemand wat hierdie snert hierbo as die waarheid wil verkondig.

    Broederlike groete

  5. anothermouse Says:

    Dankie Martin. Glo my, ons bid net so hard of harder vir julle. Jy praat van leuens. Leuens kom van die duiwel, die vader van die leuen. En glo my, geen pastoor of predikant het my oortuig van my huidige siening van vrymesselary nie. My/ons oortuiging kom van die Heilige Gees en van God se Woord waar dit duidelik uitgespel word. As jy persoonlik wil gesels, jy is welkom. SMS my dan kan ons ‘n afspraak reël. Jy sal wel my nommer by een van die broers kry.

    Groete in Jesus,
    A.

  6. corrie Says:

    Beste Martin, dankie ek is verlos van my sondes die dag toe ek my hart vir die HERE gegee het en my sondes voor HOM bely het, maar dankie dat jy vir my bid, ons almal kort gebed en hoe meer mense vir my bid hoe meer geseend raak ek met vervulling van die HEILIGE GEES, die dag toe ek bedank het , het my prediker nie eens geweet ek was ‘n vrymesselaar nie, toe ek op die kerkraad verkies is het ek self vertel ek was ‘n vrymesselaar,my pastoor en die kerkraad het al gehoor van dit maar het nie ‘n clue gehad waaroor dit gaan nie, so die stelling dat my pastoor my liegstoretjies vertel is totaal van die bus af, ek het deur die HEILIGE GEES self besluit dis verkeerd van ‘n wedergebore om tot die orde te hoort .punt so hou op om die predikers daarvoor te blameer

    liefde groete en onthou JESUS het jou ook lief

  7. monnowman Says:

    In the interests of fairness, your readership might want to visit:

    http://www.masonicinfo.com

Leave a Reply

